План заходів
щодо реалізації національно-патріотичного
виховання учнів школи
протягом 2017 – 2018 н.р.
№ з/п
|
Зміст заходу
|
Термін
виконання
|
Виконавець
|
1.
|
Забезпечити розгляд на колегіях, нарадах, педагогічних радах, семінарах,
засіданнях методичних рад та об’єднань питання щодо національно-патріотичного
виховання учнівської молоді із визначенням шляхів для подальшого
удосконалення системи роботи з означеного питання.
|
Відповідно до річних планів роботи
|
Адміністрація школи
|
2.
|
Долучати до організації національно-патріотичного виховання дітей та
молоді представників органів військового управління, місцевих осередків
Товариства сприяння обороні України, рад ветеранів, учасників бойових дій,
Революції Гідності, волонтерів, громадські організації, батьківську
громадськість.
|
Протягом
2017-2018 р.
|
Адміністрація школи, класні керівники
|
3.
|
Проводити системну роботу з підготовки педагогічних кадрів до
патріотичного виховання дітей та молоді шляхом організації тематичних
семінарів, тренінгів, нарад тощо.
|
Відповідно до річних планів роботи
|
Адміністрація школи
|
4.
|
Використовувати проектну діяльність, музейні форми роботи, інформаційні
ресурси бібліотеки, кімнати історичної пам’яті школи для здійснення
систематичного національно-патріотичного виховання.
|
Відповідно до річних планів роботи
|
ЗДВР, педагог-організатор, класні керівники,
бібліотекар.
|
5.
|
Продовжити впровадження військово-патріотичної виховної системи
Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри „Сокіл” („Джура”)”
із урахуванням:
вікових категорій („Котигорошко” молодшої вікової групи, „Джура”
середньої вікової групи, „Сокіл” для старшої вікової групи);
фізкультурно-патріотичного фестивалю школярів „Козацький гарт”.
Заходи в рамках гри „Джура” проводити протягом року відповідно до річного
плану роботи навчального закладу.
|
Протягом
2017-2018 р
|
ЗДВР, педагог-організатор, класні керівники,
вчителі: історії, фізичної культури, захисту Вітчизни, музики.
|
6.
|
Розпочинати навчальний рік у школі Уроком мужності і милосердя, залучивши
до його проведення учасників бойових дій, ветеранів, представників
волонтерських організацій тощо.
Проводити лекції, бесіди, виховні заходи з метою утвердження у свідомості
молоді переконань про єдність і соборність України (Сходу і Заходу).
|
Протягом
2017-2018 р
|
ЗДВР, педагог-організатор, класні керівники.
|
7.
|
Провести у рамках Всеукраїнського тижня права:
Всеукраїнський урок „Права людини”;
конкурс учнівських проектів „Ми діти твої, Україно!” . Позаурочні заходи з просвітницької та
правовиховної роботи „Я і моє право”, „Самі будуємо своє життя у рідній країні”,
спрямовані на розвиток у дітей та молоді почуття власної гідності,
усвідомлення своїх прав і місця у суспільстві, можливості реалізації своїх
прав у поєднанні з виконанням обов’язків із застосуванням рекомендацій
Українського інституту національної пам’яті.
|
Відповідно до річних планів
|
ЗДВР, педагог-організатор, вчителі історії
|
8.
|
Сприяти проведенню національно-патріотичних заходів органами учнівського
самоврядування.
|
Протягом
2017-2018 р
|
Педагог-організатор, учнівський актив школи.
|
9.
|
Проводити освітньо-просвітницькі заходи з питань формування здорового
способу життя, профілактики правопорушень.
|
Протягом
2017-2018 р
|
ЗДВР, педагог-організатор, класні керівники.
|
10.
|
Організовувати проведення інформаційно-просвітницьких, урочистих,
пізнавально-виховних, спортивно-масових заходів патріотичного спрямування з
урахуванням таких нових форм роботи як:
інтегровані уроки, уроки-презентації, інформаційні години,
вогники пам’яті, зустрічі двох поколінь,
флеш-моби, історичні реконструкції,
брифінги, дискусії, прес-шоу,
етичні тренінги,
сторітелінг (передача інформації через розповідь історій);
комільфо-вечори (вечори гарних манер), формула успіху,
престиж-зустріч, імідж-коктейль (зустрічі з успішними, видатними
особистостями);
ігри-квест, -експрес, фут-квести, робінзонади, слайд-мандрівка, геокешинг
(подорож, знаходження місця розташування заданих об'єктів, пошук
інформації про об'єкти та відповідей на запитання);
колажі, шкільне телебачення, скрінкаст (запис дій на екрані
комп’ютера разом із аудіо-коментарями), кліп-огляди;
виставки-інсталяції, інтерактивні виставки, флешбук(презентація або
знайомство з цікавими книгами за допомогою цитат, ілюстрацій, особистих
переживань та іншої інформації про книгу), літературні віражі;
благодійні ярмарки, доброчинні справи під гаслом „Добре діло”,
волонтерський рух.
|
Протягом
2017-2018 р (відповідно до календаря пам’ятних дат)
|
ЗДВР, педагог-організатор, класні керівники, вчителі-предметники.
|
11.
|
Проводити науково-дослідницькі та освітньо-просвітницькі заходи, які
передбачають висвітлення фактів і подій, що свідчать про колективну й
індивідуальну боротьбу за незалежність України у ХХ столітті, відновленню
історичної пам’яті про тривалі державницькі традиції України (Київська Русь,
Велике князівство Литовське, Військо Запорізьке, Гетьманщина, діяльність
Українських урядів 1917 – 1921 років, інші визвольні проекти), включно з
проведенням фотовиставок, організацією музейних експозицій, проведенням
дискусій, круглих столів із застосуванням регіональних традицій, свідчень
усної історії національно-визвольної боротьби українського народу.
|
Протягом
2017-2018 р
|
Вчителі-предметники
|
12.
|
Проводити шкільні організаційно-масові заходи патріотичного спрямування:
„Ну-мо, хлопці”; „Ну-мо, дівчата”;
«Козацькі розваги»,
„Козацькому роду нема переводу”.
|
Щорічно
Жовтень, грудень, березень, травень.
|
ЗДВР, педагог-організатор, класні керівники, вчителі-предметники.
|
13.
|
Залучати учнів до участі в акціях:
„Ми з вами, патріоти України”, „Допоможи пораненим”,
„Лист воїну”, „Малюнок для солдата” (беруть участь учні початкових
класів );
„Милосердя”, „Хвиля доброти”, „Ветеранське подвір’я”, „Доброго ранку,
ветеране!”;
„Діти за мир, за єдину Україну”, „Молодь Дніпропетровщини за мир!”,
„Голуб миру”;
„Перемога, Свята Перемога!”, „Шляхами подвигу і слави наших прадідів та
батьків”;
„Ті, хто боролися за Свободу”, „А ми тую славу збережемо”, „Хвилина
пам’яті”;
„Ми разом” (допомога пораненим військовим);
„З вірою в серці”, „Спільними зусиллями” (підтримка захисників
нашої країни, їхніх дітей та родин, медичних працівників і волонтерів, які
працюють в зоні АТО);
„Обеліск”.
|
Відповідно до річних планів роботи
|
ЗДВР, педагог-організатор, класні керівники,
вчителі-предметники.
|
14.
|
Налагодити системну екскурсійну діяльність (очно/заочно) дітей,
поїздки-обміни учнівських груп, відвідування визначних історичних місць та
ознайомлення з пам’ятками української історії та культури.
Організувати екскурсії до музеїв військових частин.
|
Відповідно до річних планів роботи
|
ЗДВР, педагог-організатор, класні керівники, вчителі-предметники..
|
Немає коментарів:
Дописати коментар