Додаток 1 до наказу від 01.09.2020 №60(а)
План проведення
роботи з батьками
на 2020-2021 навчальний
рік
№ п/п |
Зміст |
Дата проведення |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
1. |
Обрати батьківські
комітети в класах |
Вересень |
Класні керівники |
|
2. |
Організувати роботу
батьківського всеобучу(за окремим планом) |
Протягом року |
Заступник директора з ВР |
|
3. |
Двічі на семестр
проводити батьківські збори, на які виносити актуальні питання життя і
діяльності школи, навчання і виховання учнів |
протягом року |
Заступник директора
з ВР, класні керівники |
|
4. |
Організувати роботу
психологічної консультативної служби для батьків |
протягом року |
Психолог |
|
5. |
Зміцнювати зв'язки вчителів-предметників з батьками, викликати для
співбесіди батьків учнів, які не всигають у навчанні, з метою надання їм
методичних консультацій |
протягом року |
Вчителі, класні керівники |
|
6. |
Тримати під
постійним контролем неблагополучні сім'ї, які опинилися в складних життєвих
умовах. Підтримувати зв'язок з родинами, де виховуються учні, схильні
доправопорушень |
протягом року |
класні керівники |
|
7. |
Здійснювати правову
освіту батьків, залучати до цієї роботи працівників правоохоронних органів |
протягом року |
класні керівники |
|
8. |
Провести спільні
батьківські збори, виховні години та свята згідно із планом роботи школи на
рік |
протягом року |
Класні керівники |
|
9. |
Надавати
консультативну допомогу вчителям, батькам та учням 5-х класів на тему:
"Як допомагати учням добре вчитися". Результати розглянути на
батьківських зборах |
Жовтень |
Класні керівники, психолог |
|
10. |
Виносити на
батьківський всеобуч питання: "Покарання і заохочення в сім'ї",
"Особливості юнацького віку та врахування їх у родинному вихованні" |
Листопад, грудень |
класні керівники |
|
11. |
Організовувати
співпрацю батьківського комітету школи та відповідних структур з питань
правового виховання , з питань профілактичної роботи серед батьків та учнів |
протягом року |
адміністрація школи |
|
12. |
Двічі на семестр
проводити класні батьківські збори на які виносити актуальні питання життя та
діяльності класних колективів, навчання й виховання учнів |
двічі на семестр |
ЗДВР,
|
|
13. |
Зміцнювати зв’язки вчителів-предметників із батьками , викликати для
співбесід батьків учнів , які не встигають у навчанні, з метою надання їм
методичних консультацій |
протягом року |
класні керівники |
|
14. |
Здійснювати правову
освіту батьків, залучати до цієї роботи працівників правоохоронних органів |
протягом року |
адміністрація школи |
|
15. |
Залучення всіх
батьків до підготовки школи до нового навчального року. |
травень- серпень |
класні керівники |
|
16. |
Опрацювання оперативної
інформації з батьківських зборів про зауваження пропозиції та побажання
батьків щодо поліпшення навчально-виховного процесу. |
протягом року |
адміністрація школи , класні керівники. |
|
17. |
Проведення звіту
голови батьківського комітету школи, затвердження плану роботи на новий
навчальний рік. |
травень |
батьківський комітет школи |
№
|
Захід
(тема)
|
Форма
роботи
|
Термін
|
Класи
|
Відповідальні
|
Вікові особливості дітей молодшого
шкільного віку.
Режим дня молодшого школяра.
|
Лекція
Бесіда
|
Вересень-жовтень
|
1-4
|
Психолог Медична сестра
Кл.керівники
|
|
2.
|
Особливості виховання дітей
підлітків у родинні.
Режим дня учня – необхідна і
важлива умова виховання.
|
Круглий
стіл
|
5-6
|
Кл.керівники
Психолог
|
|
3.
|
Форми роботи батьків з метою
виховання інтересу до навчання.
Психогігієна, режим і культура
розумової праці підлітка.
Дисципліна і самоконтроль школяра,
як підготовка до трудової діяльності.
|
Бесіда
Лекція
Круглий стіл
|
7-8
|
Кл.керівники
Психолог
Психолог
|
|
4.
|
Темперамент,
воля і характер власної дитини. Родинне виховання – необхідна умова
забезпечення духовної єдності поколінь
|
Бесіда
|
9
|
Психолог
Кл.керівники
|
|
5.
|
Роль родини у формуванні дитини
рис громадянина.
Розвиток емоційної сфери молодшого
школяра. Прояви порушень емоційно-вольової сфери дітей
|
Лекція
|
Листопад-грудень
|
1-4
|
Кл.керівники
|
6.
|
Мистецтво виховання.
Роль родини в організації дозвілля
дітей.
|
Диспут
Лекція
|
5
|
Кл.керівники
Психолог
|
|
7.
|
Про
покарання і заохочення дітей в сім’ї. Організація позашкільного часу
підлітка. Виховуємо правову культуру учнів в сім’ї.
|
Круглий
стіл Диспут Лекція
|
6-7
|
Психолог
Кл.керівники
|
|
8.
|
Юридична консультація: прав і
обов’язки дітей та батьків.
Об’єм вільного часу старшокласника
|
Зустріч
з юристом Диспут
|
8
|
Кл.керівники
|
|
9.
|
Формування правової культури
батьків – один із вагомих напрямків взаємо спілкування школи і сім’ї
Девіантна поведінка;
діагностування, допомога
|
Лекція
|
9
|
Кл.керівники
Психолог
|
|
10.
|
Організація дозвілля в сім’ї.
Традиції української родини.
Побудова психологічного контакту
між школярем і батьками. Типові помилки у вихованні та шляхи їх подолання
|
Бесіда
|
Лютий-березень
|
1-4
|
Кл.керівники
Психолог
|
11.
|
Спільна
діяльність школи і родини з метою формування у школярів потреб у самоосвіти,
інтелектуальному розвитку, духовному та фізичному самовдосконаленню.
|
Круглий
стіл
|
5-7
|
Кл.керівники
|
|
12.
|
Психологічні особливості дівчаток
і хлопчиків у перехідний період. Неврози і акцентуація у підлітків.
Із родинної педагогіки: хто і що
виховує наших дітей? Соціальне зло – алкоголь, нікотин, наркотики.
|
Лекція
|
8
|
Психолог
Кл.керівники
Лікар-нарколог
|
|
13.
|
Роль
батька і матері у вихованні юнацтва. Формування культури статевих і сімейних
відносин
|
Круглий
стіл
|
9
|
медсестра
|
|
14.
|
Стилі
сімейного виховання. Природність у вихованні дітей. Як карати і як хвалити
Навчальні навички як передумова успішного навчання в середній школі.
|
Лекція
|
Квітень-травень
|
1-4
|
Психолог
Кл.керівники
|
15.
|
Як навчитись розуміти дитину.
Психічні травми.
Особистість дитини формується в її
оточенні
|
Бесіда
|
5-7
|
Психолог
Кл.керівники
|
|
16.
|
Поговорімо
відверто: чи знаєте ви своїх дітей? Свято в рідному домі. Українці про сім’ю,
рід і родинне виховання
|
Круглий
стіл
|
8
|
Кл.керівники
|
|
17.
|
Роль
школи і сім’ї у професійному самовизначенні учня старшокласника Українська
родинна педагогіка про виховання підлітка в сім’ї.
|
Диспут
|
9
|
Кл.керівники
|
Вишнівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
№ з/п
|
Тематика
батьківського всеобучу
|
Дата
проведення
|
Відповіда-льні
|
1.
|
1-4 класи –
«Основні форми та напрямки співпраці сім’ї та школи»
5 клас –
«Труднощі адаптації п’ятикласників до нових умов навчання»
6-11 класи –
«Законодавство України про освіту: права та обов’язки батьків»
|
Жовтень
|
Кл. керівники
1-11 кл.
|
2.
|
1-4 класи –
«Трудове виховання молодших школярів»
5 клас -
«особливості організації навчальної діяльності в середній школі»
6-11 класи –
«П’ять мов любові – шлях до порозуміння»
|
Грудень
|
Кл. керівники
1-11 кл.
|
3.
|
1-4 класи –
«Абетка виховання молодшого школяра. Як навчити дитину вчитися»
5-8 класи –
«Профілактика проявів агресивної поведінки та шкідливих звичок у підлітків»
9 -11 класи – «Формування
відповідальності, самооцінки та самоконтролю засобами родинного виховання»
|
Лютий
|
Кл. керівники
1-9,11 кл.
|
4.
|
1-4 класи –
«Зв'язок поколінь та його значення у вихованні молодшого школяра»
5-8 класи –
«Морально-правове виховання дітей – запорука формування повноцінної
особистості»
9 -11 класи – «Правильний життєвий вибір
- основа вдалої соціалізації випускників»
|
Квітень
|
Кл. керівники
1-11 кл.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар