Шукати в цьому блозі

Оздоровлення



ПЛАН РОБОТИ
літньої школи відпочинку з денним перебуванням
«Вишенька»
 

03.06
ВІДКРИТТЯ ЛІТНЬОЇ МОВНОЇ ШКОЛИ.
ДЕНЬ ЗАХИСТУ ДІТЕЙ

8.00 – 8.15                         Лінійка (ознайомлення з правилами поведінки
                                           в Літній мовній школі).
8.15 – 8.30                         Зарядка.
8.30 – 9.00                         Святкова лінійка до Міжнародного дня
                                           захисту дітей.
9.00 – 10.00                       Заняття в мовній школі.
10.00 – 11.00                      Конкурс дитячого малюнка на асфальті
                                           «Яскравий світ дитинства».
11.00 – 11.45                     Гурткова робота.
11.45 – 12.00                      Бесіда «Дорога додому».

04.06

8.00 – 8.15                         Лінійка (ознайомлення з правилами поведінки
                                           в Літній мовній школі).
8.15 – 8.30                         Зарядка.
8.30 – 9.00                         Святкова лінійка до Міжнародного дня
                                           захисту дітей.
9.00 – 10.00                       Заняття в мовній школі.
10.00 – 11.00                      Конкурс дитячого малюнка на асфальті
                                           «Яскравий світ дитинства».
11.00 – 11.45                     Гурткова робота.
11.45 – 12.00                      Бесіда «Дорога додому».

05.06
8.00 – 8.15                         Лінійка (ознайомлення з правилами поведінки
                                           в Літній мовній школі).
8.15 – 8.30                         Зарядка.
8.30 – 9.00                         Святкова лінійка до Міжнародного дня
                                           захисту дітей.
9.00 – 10.00                       Заняття в мовній школі.
10.00 – 11.00                      Конкурс дитячого малюнка на асфальті
                                           «Яскравий світ дитинства».
11.00 – 11.45                     Гурткова робота.
11.45 – 12.00                      Бесіда «Дорога додому».

06.06
8.00 – 8.15                         Лінійка (ознайомлення з правилами поведінки
                                           в Літній мовній школі).
8.15 – 8.30                         Зарядка.
8.30 – 9.00                         Святкова лінійка до Міжнародного дня
                                           захисту дітей.
9.00 – 10.00                       Заняття в мовній школі.
10.00 – 11.00                      Конкурс дитячого малюнка на асфальті
                                           «Яскравий світ дитинства».
11.00 – 11.45                     .
11.45 – 12.00                      Бесіда «Дорога додому».

07.06
8.00 – 8.15                         Лінійка (ознайомлення з правилами поведінки
                                           в Літній мовній школі).
8.15 – 8.30                         Зарядка.
8.30 – 9.00                         Святкова лінійка «Закриття Літньої мовної школи».
9.00 – 10.00                       Заняття в мовній школі.
10.00 – 11.00                     
11.00 – 11.45                     Гурткова робота.
11.45 – 12.00                      Бесіда «Дорога додому».


ЗАТВЕРДЖЕНО
на педагогічній раді
протокол №___ від ___ 05.2019 року
Директор школи ________________Л.В.Безрідня


Інструкція
з охорони праці під час занять спортивними іграми
 І. Загальні положення
1.1. Відкриті спортивні майданчики для ігор повинні бути розміщені в спортивній зоні на відстані не меншій, як 10м від навчальних корпусів.
1.2. Спортивна зона пришкільної ділянки повинна мати огорожу по периметру висотою 0,5-0,8м. Дозволяється як огорожу використовувати кущі з неотруйними і неколючими плодами.
1.3. Обладнання на спортивних майданчиках (волейбольні стійки, металічні конструкції, баскетбольні щити, гандбольні, футбольні ворота) повинні бути надійно закріплені. Поверхня спортивних майданчиків повинна бути рівна, чиста, без сторонніх предметів. Не менш, ніж на 2м від спортивних майданчиків не повинно бути дерев, стовпів, парканів та інших предметів, що можуть спричинити  травму.
1.4. Спортивні майданчики не можна огороджувати канавами, дерев’яними або цегляними бровками.

ІІ. Вимоги безпеки перед початком занять
2.1. Перед початком занять перевірити поверхню майданчиків, щоб не було гострих предметів, розбитого скла.
2.2. Перевірити надійність кріплення баскетбольних щитів, кілець, стійок. М’ячі повинні бути цілими, відповідати стандартам.
2.3. Перевірити в учнів одяг, щоб він не сковував рухів і відповідав порі року та погодним умовам.
2.4. Звернути увагу  на самопочуття, стан здоров’я учнів.

ІІІ. Вимоги безпеки під час проведення занять
3.1. На уроки приходити тільки у м’якому взутті (без шипів). Забороняється одягати різного роду прикраси (кільця, персні, сережки, значки). Нігті мають бути коротко обрізаними.
3.2. Не можна передавати одночасно два (волейбольні, баскетбольні, гандбольні та футбольні) м’ячі, в тому числі тоді, коли відвернута увага в учня: він чекає передачу від іншого.

ІV. Вимоги безпеки після закінчення занять
4.1. Перевірити самопочуття учнів. Зібрати спортінвентар.
4.2. Вивести дітей зі спортивного залу (майданчика), вимкнути  світло, провітрити приміщення. Забороняється  вживати холодну воду, виходити розігрітими на вулицю.





V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
5.1. У разі отримання травми, погіршення самопочуття негайно повідомити вчителя.
5.2. Надати потерпілому першу медичну допомогу, повідомити лікаря, а в разі необхідності викликати швидку медичну допомогу за тел.103.
5.3. У випадку пожежі – викликати пожежну службу за тел.101.




Інструкцію розробила ___________________ В.О. Мокієнко






































ЗАТВЕРДЖЕНО
на педагогічній раді
протокол №___ від ___ 05.2019 року
Директор школи ________________Л.В.Безрідня


ІНСТРУКЦІЯ
з охорони праці при проведенні спортивно-масових заходів

 І.  Загальні положення

1.1.  Відповідальний за проведення спортивно-масових заходів (спортивних свят, змагань, конкурсів) дотримується гігієнічних норм і вимог з охорони праці, пожежної та електробезпеки.

1.2.   Заступник директора з виховної роботи і відповідальний за електро- і пожежну безпеку проводять інструктаж з відповідальними за проведення спортивно-масового заходу, черговими вчителями, класними керівниками, класоводами, а ті в свою чергу – з учнями про заходи пожежної безпеки і правила евакуації дітей з приміщень на випадок пожежі, та правила поведінки учнів у залі та спортмайданчику.

1.3.  У приміщенні основних спортивних споруд (спортзал, тренажерний зал, тир) на видному місці повинні бути вивішені правила поведінки та техніки безпеки, план евакуації учнів на випадок пожежі або стихійного лиха.

1.4.   На час проведення спортивно-масових заходів необхідно обов’язково організувати чергування членів добровільної пожежної дружини закладу, а приміщення забезпечити необхідною кількістю первинних засобів пожежегасіння.

1.5.   Приміщення, в яких проводяться спортивно-масові заходи, повинні мати не менш як два виходи назовні. Відстань від  найвіддаленішої точки підлоги до дверей, що ведуть до евакуаційного виходу, не повинна перевищувати 27 м. Двері, призначені для евакуації, повинні відчинятися у напрямку виходу з приміщення. Спортивне обладнання майданчиків повинно бути надійно закріплене і відповідати вимогам безпеки.

1.6.    Кількість місць у спортивному залі під час проведення спортивно-масових заходів та змагань треба встановлювати з розрахунку 0,7-1м2 на одного учня. Наповнювати зал понад установлену норму забороняється. Забороняється проводити спортивно-масові заходи та змагання  у приміщеннях, спортивних майданчиках, які не відповідають цим нормам. Коридори, проходи і виходи з будівель, призначених для евакуації людей, повинні бути вільними. Двері з приміщень під час проведення спортивно-масових заходів забороняється замикати на замок, або запори, які важко відкриваються.

1.7.    Біля кожних дверей повинен невідлучно перебувати черговий з числа педагогів або учнів старших класів.

ІІ.   Вимоги безпеки перед початком проведення спортивно-масових заходів

2.1. Відповідальний за проведення спортивно-масових заходів перед початком їх
проведення повинен ретельно оглянути спортивні майданчики, приміщення, запасні виходи, особисто переконатись у повній готовності їх у протипожежному відношенні  та в забезпеченні приміщення первинними засобами пожежегасіння, перевірити  справність електроапаратури, задіяної на масових заходах, надійність спортивного обладнання.

ІІІ.  Вимоги безпеки під час проведення спортивно-масових заходів

3.1.  Під час проведення спортивно-масових заходів з учнями повинні невідлучно перебувати вихователь чи інструктор з фізичної культури. Вони зобов’язані стежити за точним виконанням правил безпеки під час проведення заходів. Необхідна також обов’язкова присутність медичного працівника для надання у разі потреби першої медичної допомоги.

ІV.   Вимоги безпеки після закінчення спортивно-масових заходів

4.1.   Відключити від електромережі електроапаратуру. Вихователі організовують виведення дітей із приміщень. Вимкнути освітлення і закрити приміщення на ключ.

V.    Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях

5.1.  У випадку пожежі керівник заходу зобов’язаний:
·            негайно повідомити про пожежу у пожежну частину за тел.101;
·            вжити всіх  залежних від нього заходів щодо евакуації дітей із приміщень (дітей молодшого шкільного віку евакуювати в першу чергу). Евакуацію треба починати з приміщення, де виникла пожежа, а також із приміщень, яким загрожує небезпека поширення пожежі ;
·            направити евакуйованих дітей у безпечне місце;
·            одночасно негайно приступити до гасіння пожежі своїми силами й наявними в установі засобами пожежегасіння;
·            для зустрічі викликаної пожежної частини треба виділити особу, яка повинна чітко проінформувати начальника частини про те, чи всі діти евакуйовані з будівлі, яка горить, або задимлена, і в яких приміщеннях ще залишилися люди.

5.2.   У разі необхідності надати першу медичну допомогу потерпілим і викликати швидку за  тел. 103.


  Інструкцію розробила ___________________ В.О. Мокієнко






ЗАТВЕРДЖЕНО
на педагогічній раді
протокол №___ від ___ 05.2019 року
Директор школи ________________Л.В.Безрідня

ІНСТРУКЦІЯ
з охорони праці
під час проведення екскурсій

1. Загальні вимоги безпеки
1.1.  Вибирають такий об'єкт для екскурсії, на якому забезпечується повна безпека її проведення.
1.2.  Керівники гуртків відповідають за дотримання правил техніки безпеки та охорону життя вихованців.
        1.3. Керівники екскурсії повинні вести постійний нагляд за дітьми.
1.4. Забороняється проводити екскурсії на відкритих і закритих розподільних пристроях при настанні грози, під час дощу, туману і в темний час доби.

2. Вимоги безпеки перед початком проведення екскурсії
2.1.  Перед кожною екскурсією вихованців ознайомтесь із загальною характеристикою об'єкта екскурсії, її маршрутом і правилами безпеки, яких необхідно дотримуватися під час проведення екскурсії.
2.2. Кількість учнів, які одночасно беруть участь в екскурсії, не повинна перевищувати 25 чоловік.
2.3. Вирушаючи на екскурсію з дітьми, керівник гуртка повинен мати при собі дорожню аптечку першої допомоги.
2.4.  Допущені до екскурсії учні повинні бути відповідно одягнені, не мати при собі предметів, що створюють небезпеку під час проведення екскурсії.
2.5. Перед проведенням екскурсії роблять перекличку учнів і відмічають присутніх.

3. Вимоги безпеки під час проведення екскурсії
3.1. Другу перекличку і відмітку присутніх учнів проводять після при­буття на місце екскурсії.
3.2.  Якщо для доставки учнів до місця екскурсії використовується громадський транспорт, посадку здійснюють групами під керівництвом дорослих (керівників гуртків). При цьому у транспортні засоби входять спочатку учні, а потім особа, яка ними керує.   У такому самому порядку здійснюється висадка учнів із транспортного засобу. Можна доставляти учнів до місця екскурсії також на спеціально виділених транспортних засо­бах. Для цього дозволяється використовувати автобуси і закриті вантажні машини.
     3.3. Перевозити дітей на відкритих вантажних машинах забороняється.
3.4. Під час екскурсії забороняється розпалювати багаття, щоб уникну­ти пожеж та опіків учнів.
3.5. Забороняється під час екскурсії пити воду з відкритих водойм. Необхідно заздалегідь запропонувати взяти із собою (з дому) питну воду у пляшці.
     3.6.  Під час екскурсії учням забороняється знімати взуття і ходити босоніж.

4. Вимоги безпеки після закінчення екскурсії
4.1. Після закінчення екскурсії, перед відправленням у зворотній шлях, керівники гуртків виводять усіх учнів з об'єкта екскурсії і перевіряють наявність їх за списком.
     4.2.  Після повернення з екскурсії  ще раз перевіряють учнів за спис­ком.

5. Вимоги безпеки у аварійних ситуаціях
5.1.  У випадку аварійної ситуації на місці екскурсії керівники гуртків виводять учнів у безпечне місце.
5.2. При нещасному випадку  учнів виводять у безпечне місце, а по­терпілому надають першу долікарську допомогу.



  Інструкцію розробила ___________________ В.О. Мокієнко





Н А К А З

Від 10.06.2019 р.                           с. Вишневе                                         № 67

   Про підсумки літнього
оздоровлення та відпочинку
дітей у 2019 році

Керуючись Законом України «Про оздоровлення та відпочинок», на виконання наказу департаменту освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 26.04.2019 № 256/0/212-19 «Про організацію оздоровлення та відпочинку дітей влітку 2019 року», на виконання наказу відділу освіти, молоді та спорту від 28.05.2019 р. № 82 «Про організацію оздоровлення та відпочинку дітей влітку 2019 року», з метою створення сприятливих умов для забезпечення проведення оздоровлення та відпочинку дітей влітку 2019 року
у школі організовано літню школу «Вишенька».
     Діяльність закладу регламентувалися низкою нормативно-правових документів та оформленням внутрішкільної документації , зокрема: було видано ряд наказів по школі, які корегували роботу закладу відпочинку, були перевірені санітарні книжки працівників літньої школи, отримані заяви батьків, затверджено режим роботи, графік роботи педагогічних працівників, графік роботи технічних працівників, посадові інструкції для всіх працівників, документи з питань профілактики травматизму та охорони здоров’я: охорони праці та безпеки життєдіяльності для працівників табору, куточок основ безпеки життєдіяльності та правил дорожнього руху, інструкція про дії на випадок пожежі, план евакуації на випадок пожежі в літній школі тощо.
     Влітку 2019 року з 03 по 07 червня функціонувала літня школа у якій відпочило 27 учнів. В тому числі 3 багатодітної сім’ї, 1 дитини з сім’ї військових-учасників АТО, 5 дітей, які перебувають на диспансерному обліку, 6 дітей з числа обдарованих та талановитих, 21 дитини працівників агро-промислового комплексу та соціальної сфери сільської місцевості.
   Заклад відпочинку функціонував з 8.00 до 12.00. Було створено один загін. До роботи залучено 14 працівників, з них: педагогічний персонал - 9, медичний персонал – 1,адміністративно-господарчий та обслуговуючий персонал – 4.
     Особливу увагу в роботі табору було приділено організації дозвілля та змістовного відпочинку дітей. Творчим колективом  вихователів був складений  план роботи табору, в якому кожен день має тематичну назву, що дало змогу ефективно спланувати виховну роботу за напрямками діяльності:
- Фізичний розвиток: змагання, пішохідні екскурсії, рухливі ігри.
- Пізнавальний розвиток: відкриття різномаїття і краси оточуючого світу, вчитися бути відповідальним.
- Естетичний розвиток: через музику, живопис, відвідування музеїв.
- Творчий розвиток: участь у змаганнях, конкурсах, заняття в гуртках.
- Екологічний розвиток: дбайливе ставлення до природи, піклування про рослини, участь у трудовій діяльності.
             Щоденна робота табору розпочиналася з ранкової лінійки, на якій вихованці табору ознайомлювалися з планом роботи на день. Кожного дня учні  разом із керівником хореографічного гуртка проводили  ранкову зарядку під музику та вчитель англійської мови в ігровій формі поглиблювала знання учнів до іноземної мови.
       Життя у мовній школі було насичене різноманітними подіями.
Найцікавішими та незабутніми були заходи:
—  «Відкриття табірної зміни» з концертною програмою «Здрастуй, літо!».
—   «Святкова лінійка до Міжнародного дня захисту дітей та конкурс дитячого малюнка на асфальті  «Яскравий світ дитинства».
— «День екскурсії». Екскурсія до міста Запоріжжя в «Ботанічний сад» та «Музей техніки», також екскурсія до кінної частини.
— «День фантазера» дав творчий розмах дітям, які власними руками з підручного матеріалу створювали капелюшки (переможці: Ткаченко Максим, Коломоєць Олександр, Полянський Дмитро).
— «День квітів» діти брали участь в конкурсі малюнків (переможці: Тараненко Вікторія, Макшанова Лідія, Бережна Анна ), а також мовна гра ’’Квітковий марафон’’(переможці: Чайка Юліана, Пилипчук Богдан, Лисенко Дмитро).
— «Година веселих емоцій» який запам’ятався цікавими і нетрадиційними психологічними вправами (практичний психолог: Лукінова А.Р.)
— «Урочисте закриття табірної зміни» з концертною програмою «В колі друзів».
     Плідно працювали гуртки: «Веселий чобіток» (керівник — Лавєрова Л.В.), «Тоніка» (керівник – Давиденко О.В.).
        Під час роботи табору працівники та діти дотримувались правил техніки безпеки та санітарно-гігієнічних вимог.
        Всі заходи в мовній школі  проводитись з урахуванням особливостей фізичного та розумового розвитку дітей.
        Вихованці  брали активну участь у змаганнях, конкурсах, за що були нагороджені грамотами та заохочувальними призами за перемоги та  активну участь.
       Медичне обслуговування в мовній школі здійснювалось медичною сестрою Ткачьовою Н.О. Щоденно проводився огляд вихованців, спостереження за станом їх здоров’я, контроль за дотриманням режиму дня.
       Відпочинок у таборі був цікавим і захоплюючим і надовго запам’ятається учням.
      Виходячи з вищевикладеного,

НАКАЗУЮ:

1.     За створення належних умов відпочинку, оздоровлення та всебічну зайнятість учнів улітку 2019 року оголосити подяку педагогічним працівникам, які працювали у літній школі «Вишенька» у 2019 році.
2.     Заступнику директора з виховної роботи Н.М. Ткаченко:
2.1.          Довести даний наказ до відома педагогічного колективу школи.
                                                                            Вересень 2019 року
2.2.          Вжити своєчасних заходів щодо організації оздоровлення та відпочинку дітей у 2020 році.
                                                                    Березень-травень 2020 року
3.     Контроль за виконання цього наказу залишаю за собою.



Директор школи                                        Безрідня Л.В.





































































































Літня школа «Вишенька» 2018
Уліта багато звичайних епітетів: дзвінке, веселе, дружне, трудове, цікаве.
Таке воно і є – щедре на відкриття, повне романтики.
Літніканікулискладаютьзначнучастинувільного часу дітей. Літо - час ігор,
розваг, свободи у виборі занять, зняттянакопиченої за рікнапруги,
поповненнявитрачених сил, відновленняздоров'я. Цеперіодвільного
Організаціялітньоїмовноїшколи-  одна з найцікавіших і найважливіших
 форм роботизі школярами в літнійперіод. Мовна школа виконуєдуже
важливумісіюоздоровлення і вихованнядітей.
        Все, що складає насолоду життя у  «Вишеньці», є результатом чіткої, обдуманої роботи маленького колективу спеціалістів, які чітко засвоїли, що «Вишенька» – літня мовна школа, у якій  проходить робота з виховання свідомих громадян незалежної організації змістовного дозвілля  України. 

Літня школа з денним перебуванням  для дитини - це справи, в яких вона бере участь, виступаючи в різних ролях: організатора, учасника, глядача.  Дитина активно взаємодіє з учителем, педагогом-організатором, вихователем, виступаючи нетільки об'єктом виховання, але і суб'єктом. У одних випадках вона повністюсприймаєвиховнийвпливорганізованихзаходів, а в інших чинить опір, діє по своєму, з поглядупопередньонабутогожиттєвогодосвіду.
Робота літньої школи базувалась на єдиних цінностях: толерантності, гуманності, повазі одне до одного та вихованні моральної особистості. А найкращі способи залучення учнів до процесу перебування в мовній школі є:
    орієнтування на запити й потреби учнів;
      розуміння провідного аспекту кожного учня: емоції, тіло, розум, душа;
    надання учням більшого вибору під час навчання;

       підтримання міцних взаємин між учнямий учителями, партнерство.
Учні
         1) збагатили знання про англомовні країни, культуру та звичаї; Діти розуміють, що люди з інших країн не гірші і не кращі, вони просто інші
         2) набули почуття дружби та поваги до інших народів, ввічливому  ставленню до оточуючих;
         3) навчилися робити висновки і приймати рішення;
         4) розкривали свої організаторські, креативні здібності та мали змогу відчути себе творчою особистістю
Учасники літньої англомовної школи демонструють творчість у різних напрямках: говорять, малюють, вирізають, приклеюють,  співають.
Кожен день у літній школі розпочинався із зустрічі вихователя зі своїми вихованцями. Під час зустрічей діти ділились своїми пригодами, досягненнями в свій вільний від школи час. Далі діти йшли на ранкову зарядку , де кожного дня були від неї в захваті.

Після зарядки діти йшли на «урок» англійської мови. Цього літа щоразу діти мали нову тему, але всі вони повторювались у іншій формі, мали зв'язок між собою (гра, вірш, пісня на вивчену тему. Кінцевий результат своїх досягнень діти показали у тестовому завданні ABOUTME ( про себе)та малюнку, де вони відобразили все, що їх схвилювало, було зрозумілим та цікавим: сім’я, домівка, сад, улюблені тварини захоплення в улюблену пору року, подорожування.
Day 1 . Me, My family and My Friends
1.     Making acquaintance.
2.     Vowel letters in three types of reading.
3.     Read words. Find words connected with the theme Family and make sentences.
4.     Make sentences with the given words.
5.     Read and learn the poemWho  loves Mummy best?

Who  loves Mummy best?
«I», says Fred.
«I give her flowers,
 White, yellow and red».
Who  loves Mummy best?
«I», says Tay.
«With my dear Mummy
I always play».
Who  loves Mummy best?
«I», says Joe.
«She asks me to help her
And I always do so».

6.     Make mini-project 
 Me, My family and My Friends

Summing up.
Day 2. My House, My street, My Village

1. Recapitulation. Read and learn the poem. Dramatize by parts
Who  loves Mummy best?
2.Choose a pear for yourself, read  and reproduce the dialogue.  Make your own.
A What is your name?
B  My name is Ann.
Hello, Ann
Good morning.
How are you?
I’m very well. Thanks.
Is your family big?
Yes, it is. We are seven ( 4 ).
Where are you going?
I'm going home.
Have you got a brother or a sister?
Yes, I have.
What is his / her name?
His /her name is….
Is he /she at home?
No, he/she is not. He/she is at school now. He/she is a schoolboy/schoolgirl.
Where is your father?
He is at work.
         And what about your mother?
She is a doctor.
That’s fine. Have you got grand­parents?
Yes, I`ve got a grandmother and a grandfather.
Do they work?
No, they don’t. They are old.
SAY . Whom did you meet in the dialogue?
          Who is at work?
          Who is a doctor?
           Why do the grand parents do not work?
3. Make your own dialogue.  .


Summing up.
Day 3
         Days, months, seasons
1.     Learn the poem
Spring is green.
Summer is bright.
Autumn is yellow.
Winter is white.

2.     Add the information
A year has … (365 days)
A year has … (12 months)
A year has … (4 seasons)
A season has … (3 months)
A month has … (28, 29, 30 or 31 days)
A  month has…(4 weeks)
A week has … (7 days)
A day has … (24 hours).
An hour  has … (60 minutes)

3.     Do the crosswords about Days, Months, Seasons using the words.
Seasons

Spring
Summer
Autumn
Winter

Days of the week

Sunday
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday

Months of the year

January
February
March
April
May
Lune
July


4.     My Day.  Make your story

in the morning
wake up / get up
wash face, hands
clean teeth
do morning exercises
put on the dress
have breakfast, lunch, dinner
take a bag
go to school
at school
 have lessons
read, write, learn
ask and answer the questions
count, do sums
draw, paint
sing songs
go in for sports
water flowers

in the afternoon
go home
run, jump, play games
do homework
help mum
wash up
feed the pet
clean the room
watch TV
go to bed


Summing up.

Day 4    About animals
1.     Name he body of the animals

USE
It has got

Body - тулуб
legs (paws)– лапи
claws  - кігті
feathers - пір’я
fur  - хутро
рouch  - сумка
mane, ruff  - грива
tail - хвіст
tusk бивні
trunk - хобот
head - голова
ears - вуха
eyes  - очі
neckшия
whiskers - вуса
mouth - рот
nose - ніс
teeth
tongueязик


2.     Characterize  yourfavourite  animal.
clumsy, awkward- незграбний
curious - цікавий
neat, tidy- охайний
aggressive,violent,hostile, cruel- агресивний
active- активний
clever,bright,gifted,witty,brainy- розумний
friendly,welcoming - дружелюбний
a kind, good - добрий
brave,courageous,fearless-  хоробрий
lazy,idle - лінивий
boring, dull - нудний
hardworking- трудолюбивий
bully,intimidate, persecute - забіяка
careful  - турботливий, уважний,  обережний
lonely - самотній
smart, elegant- гарний
superb,exceptional, admirable- прекрасний
sly,cunning - хитрий

3.     Interesting facts about animals.
·        Find the most interesting fact.
·        What is not interesting for you
·        Say something interesting about the animals you know
1.  The heart of a shrimp is located in his head.
2.  A snail can sleep for three years
3.  Elephants are the only animals that can't jump
4.  A rhinocero's horn is made of hair.
5.  A cow gives nearly 200000 glasses of milk in a life time..
6.  Capuchino monkeys pee on their hands to wash their feet.
7.  Prairie dogs say hello by kissing.
8.  Cats don't meow to communicate with other cats. It is a method they want to get attention of the Humans.
9.  Some cats are allergic to humans.
10.  Penguins have no visible ears but they have good hearing.
11.  An ostrich can run faster than a horse and can roar like a lion.
12.  Kangaroos use their tails for balance. Without a tail they can't hop.
13.  An elephant can smell water up to 3 miles away.
14.  Koala bear eats only eucalyptus tree leaves.
15.  Monkeys are the most intelligent animals on the Earth.
16.  Pandas have no special place to sleep. They sleep wherever they are.
17.  An ostrich's eye is bigger than his brain

4.Reading poems and singing songs about animals


Jungle Rhyme
Monkeys can jump and climb trees
Giraffes are tall and they eat leaves
Parrots are colourful and they can fly
Elephants can’t but would love to try.
Turtles are green and they can swim
Cheetahs can run and they always win
Zebras look like horses but they are black and white
Hippos are big and snore at night.
Hen, Hen, Count to Ten
Hen, hen, count to ten; 
Goat, goat, get your coat;
Pig, pig, dance a jig.
Mouse, mouse, build a house;
Chick, chick, make it quick;
Cat, cat, find your hat.
Bear, bear, go upstairs,
Mite, mite, say good night;
Sheep, sheep, go to sleep.
At the zoo
At the zoo we saw a bear
He had long, dark fuzzy hair
We saw a lion in a cage.
He was in an awful rage.
We saw the big, long-necked giraffe,
And the silly monkeys made us laugh
But my favorite animal at the zoo
Is the elephant--how about you.


5.Sing the songs
♫ Five little monkeys
Five little monkeys
jumping on the bed.
One fell off
and bumped his head.
Mama called the doctor and the doctor said
"No more monkeys jumping on the bed!"
                                            Teddy Bear
Teddy Bear! Turn around.
Teddy Bear! Touch the ground.
Teddy Bear! Shine your shoes.
Teddy Bear! That will do.
Teddy Bear! Go up stairs.
Teddy Bear! Say your prayers.
Teddy Bear! Turn off the light.
Teddy Bear! Say  "Good night".

6.Draw in your picture your favourite animal.
Summing up.
Day 5.  My Hobby
1. Recapitulation. Read and learn the poem. Dramatize in parts
Who  loves Mummy best?
2.Choose a pear for yourself, read  and reproduce the dialogue. 
3. The game Moving (руханка) for three groups
   Collect names of the Days, Months, Seasons. Make  a story of 5 sentences  using the words.

4 Describe the coloured picture of the season.
4.     Guess the riddle about wild and domestic animals.

5.     Look the video about different hobbies of the people.

6.     Use word`s expressions
I like…
I am keen on…
I prefer…
I am fond of…
It is interesting for me…
I can do…

7.     Using interrogative words  tell about your hobby.
What
Where
When
How
With whom

8.     Express your hobby in your picture


Day 6.  
1.     About Ukraine and England

2.     Doing test
                                             ABOUT   ME
I am ________________________________________
I have a family of
a)three                    b)  four                     c) five                   d)______
I have got 
a)a brother        b)a sister        c)no sibling     d)a brother and a sister
I live in the village
a)Verbove        b)Danylivka        c)Vyshneve
I live in ______ street
a)Dniprovska        b)Molodizna         c)Nova             d)______________    
My mummy is
a)at home        b) at work        c)atschool      d)inPokrovske
My father is 
a)at home        b) at work        c)atschool      d)inPokrovske
It is ________now.
a)autumn        b)winter         c)summer      d)spring
It is ________ today.
a)Sunday       b)Monday         c)Tuesday      d)Friday
The date today is
a)the eighth of June       b) the first of January   
Myfavouriteanimalis
a tiger        b) a lion        c)a mouse      d)____________
We have  ___________ at home
a)a cat      b)a dog        c)a goat      d)a cow
My cat is
a)clever      b)nice        c)lazy      d)friendly
I like
to read        b) to write        c) to sleep      d)to play computer games    e) sports
My hobby is
a)reading books        b)working in the garden        c)cooking      d)playing with friends
English school is
а)interesting   b) useful(корисна)    c) necessary(потрібна)     d)important(важлива)

Summing up. Giving prices.

На годинах англійської мови дітям було цікаво. Але ще більше вони хотіли розважатись. Що і відбувалось у літній школі. У перший день – було свято «День захисту дітей», школярі брали участь у різних конкурсах, естафетах, іграх. Також було проведено   малюнок  на асфальті на тему « Ми за мир на землі», де кожна дитина взяла участь. Після закінчення свята діти отримали солодкі подарунки від спонсорів: Аванісової Т. Ю., Желізняка  А. О., Кухара С. О..

Також у літній школі діти ходили на відпочинок у природу, де спілкувалися, спостерігали за природою, а також турбувалися про чистоту довкілля.


Дітям найбільше було довподоби естафети, рухливі ігри, розважальні конкурси.


Ходили  на екскурсію до кінної частини, на ферму де вирощують баранів. Також були на екскурсії « Шляхами рідного краю» де їздили до с. Андріївка через с. Єгорівка, с. Данилівка, с. Відрадне, с. Зелений Гай.







Кожного дня після розважальної години працювали гуртки: музичний «Тоніка» та хореографічний « Веселий чобіток». На них діти співали та танцювали. В останній день літньої школи педагог –організатор підготував закриття табірної зміни. Дівчатка  одягнули платтячка кольорів веселки . Розповідали, що означає кожен колір та проводили ігри, цікаві загадки загадували, а також були вікторини. Була наприкінці зміни дитяча дискотека.









































Залишилось багато вражень про літню школу. До зустрічі!


Директор школи сприяє тому, що кожного літа при школі працює відпочинковий  пришкільний табір Вишенька. У них проводиться робота по відновленню національних цінностей українського народу. Діти грають у традиційні народні ігри, якими протягом віків захоплювались на Україні. Для забезпечення змістовного дозвілля вихованців, активного та доступного відпочинку, патріотичного виховання, поваги до народних традицій та національних цінностей українського народу керівник табору щорічно організовує екскурсію до шкільного історико-краєзнавчого музею.

ПЛАН РОБОТИ
табору відпочинку з денним перебуванням «Вишенька»


29.05.2017
День дитячої творчості
Девіз дня: «Без роботи ні хвилини,
                      І творимо ми щоднини».
1.Підготовка до відкриття табору
(вивчення девізу, табірної пісні, розподіл доручень).
2.Конкурс емблем, газет та загонових пісень.
3.Бесіда про режим дня і правила поведінки в таборі,
   Інструктаж із протипожежної безпеки, правил дорожнього руху.
4.Робота гуртків.


30.05.2017
День «Відкриття табору»
Девіз дня: «Маленька країна, де весело живеться,
                     Так романтично «Вишенькою»  зветься».
1.Урочисте свято «Відкриття табору».
2.Конкурс малюнків на асфальті.
3.Караоке у таборі.
4.Бесіда про правила дорожнього руху та поведінка у громадських місцях.
5.Робота в гуртках.
6.Дискотека.

31.05.2017
День докілля
Девіз дня: «Бережемо ріки,
Бережемо воду,
Як матусю рідну
Бережім природу!
1.Бесіда про режим дня і правила поведінки в таборі.
2.Похід до парку у с. Вишневому.
3.Конкурс малюнків «Людина і природа».
4.Екологічна акція «Збережемо планету».

01.06.2017
День талановитих
Девіз дня: « Швидко приклади рахуємо,
Ні хвилини не сумуємо».
1.Подорож до міста «Енциклопедія».
2.Усний журнал «Таємниці навколо нас.
3.Інтелектуальні ігри.
4.КВК «Розумники і розумниці».
5.Дискотека.

02.06.2017
День книги
Девіз дня: «Пізнавати хочем світ,
Жити хочемо без бід».
1.Екскурсія до сільської та районної бібліотеки.
2.Конкурс загадок.
3. «Свято книги».

06.06.2017
День корисних справ
Девіз дня: «Праця звеличує людину»
1.Бесіда «Праця годує, а лінь марнує».
2.Екскурсія до кінної частини.
3.Санітарний час «чистий двір школи».
4.Ігри та розваги на чистому подвір'ї.
5.Дискотека.
07.06.2017
День здоров'я.
Девіз дня: «Хто здоровий, той сміється,
Все йому в житті вдається,
Він долає всі вершини,
Це ж чудово для дитини!»
1.Бесіда «Здоров'я – найдорожчий скарб».
2.Спортивна олімпіада.
3. Свято здоров'я  «Козацькому роду нема переводу».
4.Турнір шашкістів.
5.Дискотека.


08.06.2017
День моди
Девіз дня: « Мрієш гарну зачіску мати,
Тоді поспішай до наших майстрів».
1.Бесіда «Правила з техніки безпеки».
2.Конкурс перукарів і модельєрів.
3.Конкурс веселих гримерів.
4.Робота в гуртках.
5. Конкурс «Міс і містер табору».


09.06.2017
День квітів
Девіз дня: «Бережемо кожну квіточку й травичку,
Бо ми всі природи рідної частички!»
1.Урочисте відкриття Дня квітів.
2.Виставка букетів.
3.Конкурс малюнків на асфальті «Квіткові фантазії».
4.Бесіда «Квіти-наші обереги».
5.Свято «Бал квітів».
6.День бантиків.
7.Дискотека.


12.06.2017
День розваг.
Девіз дня: « Ми вміємо навчатись,
Так як вмієм розважатись».
1.Ігри, конкурси, естафети.
2.Свято мильних пузирів.
3.Перегляд мультфільмів.
4.День сердечок.
5.Дискотека.




13.06.2017
День подорожей.
Девіз дня: «Нам в похід вирушати час…»
1.Інструктаж з ТБ «Знаємо правила поводження на дорозі, в природі, в громадських місцях».
2.Екскурсія по селі Вишневому.


 14.06.2017
День ігор
1.Конкурсна програма «Веселий експрес».
2.Рухливі ігри на свіжому подвір'ї.
3.Відкриття лялькового театру.
4.День косичок.
5.Робота гуртків.


15.06.2017
День казки
Девіз дня: «Із казкою ми дружимо
І не ростемо байдужими»!
1.Конкурс-подорож «Країна казок».
2.Конкурс малюнків «Казка завжди поруч».
3.Інсценізація казки.
4. «Свято казки».

16.06.2017
День закриття табору
Девіз дня: « Зібрались дружно ми на свято
Сьогодні в урочистий час,
Щоб вам спасибі тут сказати,
За славний відпочинок наш!»
1.Урочисте закриття пришкільного табору «Вишенька».
2.Конкурси та розваги.
3.Дискотека.
4.Бесіда про правила поведінки під час літніх  канікул.

                                     Директор табору                                             Вітько В. І.     





 

Немає коментарів:

Дописати коментар