Шукати в цьому блозі

Національно-патріотичне виховання

яка проникає в усе, що робить,до чого прагне,
що любить і ненавидить людина, яка формується.

В.О. Сухомлинський

Нормативні документи з національно-патріотичного виховання
7.     Заходи щодо реалізації концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді. Наказ Міністерства освіти і науки України
від 16.06. 2015 р. № 641
8.     Наказ департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 25.03.2016 року№204/0/212-16 «Про затвердження Плану заходів щодо реалізації національно – патріотичного виховання учнів та студентів закладів освіти області протягом 2016-2017 років».
9.     Наказ відділу освіти від 29.03.2016 р № 87 «Про  затвердження Плану заходів щодо  реалізації  національно – патріотичного виховання  учнів  загальноосвітніх та позашкільних навчальних  закладів  району протягом 2016-2017 років».

                                                                                                     
План заходів
щодо  реалізації  національно – патріотичного
виховання  учнів  школи
протягом 2017-2018 років

№ з/п
Назва  заходу
Дата
Відповідальний
1.
Забезпечити розгляд на колегіях, нарадах, педагогічних радах, семінарах, засіданнях методичних рад та об’єднань питання щодо національно-патріотичного виховання учнівської молоді із визначенням шляхів для подальшого удосконалення системи роботи з означеного питання.

Відповідно до річних планів роботи
Адміністрація школи
2.
Долучати до організації національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді представників Покровського районного військового комісаріату, рад ветеранів, учасників бойових дій, Революції Гідності, волонтерів, громадські організації, батьківську громадськість.

Протягом 2017, 2018 років
Адміністрація школи
3.
Вивчати, узагальнювати і пропагувати  кращий  досвід патріотичного  виховання дітей та учнівської  молоді, висвітлювати у ЗМІ, на педагогічних виставках, у фаховій пресі, освітніх  веб-сайтах.

Протягом 2016, 2017років
Адміністрація школи
4.
Проводити системну роботу з підготовки педагогічних кадрів до патріотичного виховання дітей та молоді шляхом організації тематичних семінарів, тренінгів, нарад тощо.
Відповідно до річних планів роботи
Адміністрація школи
5.
Використовувати проектну діяльність, музейні форми роботи, інформаційні ресурси бібліотек, музеїв, музейних кімнат закладів освіти для здійснення систематичного національно -патріотичного виховання.
Відповідно до річних планів роботи

Адміністрація школи, вчитель історії, бібліотекар.
6.
Продовжити впровадження військово-патріотичної виховної системи Всеукраїнської дитячо-юнацької  військово-патріотичної гри „Сокіл”  („Джура”)”.
Заходи в рамках гри „Джура” проводити протягом року відповідно до річного плану роботи навчального закладу.
Протягом 2017, 2018 років
ЗДВР, вчитель Захисту Вітчизни, класні керівники(1-11 кл.).
7.
Розпочинати навчальний рік у загальноосвітніх навчальних закладах Уроком мужності і милосердя, залучивши до його проведення учасників бойових дій, ветеранів, представників волонтерських організацій тощо.
Проводити лекції, бесіди, виховні заходи з метою утвердження у свідомості молоді переконань про єдність і соборність України (Сходу і Заходу).
1 вересня
Адміністрація школи, класні керівники(1-11 кл.).
8.
Провести у рамках Всеукраїнського тижня права:
Всеукраїнський урок „Права людини”;
конкурс учнівських проектів „Ми діти твої, Україно!” (на рівні закладів освіти).
позаурочні заходи з просвітницької та правовиховної роботи  „Я і моє право”,   „Самі будуємо своє життя у рідній країні”,  спрямовані на розвиток у дітей та молоді почуття власної гідності,  усвідомлення  своїх  прав і місця у суспільстві, можливості реалізації своїх прав у поєднанні з виконанням обов’язків із застосуванням рекомендацій Українського інституту національної пам’яті.
Відповідно до річних планів роботи

ЗДВР, вчитель правознавства, класні керівники (1-11 кл.)
9.
Сприяти проведенню національно-патріотичних заходів органами учнівського самоврядування.
Протягом 2017, 2018 років
ЗДВР, педагог- організатор, класні керівники (1-11 кл.)
10.
Проводити  освітньо -просвітницькі   заходи з питань формування здорового способу життя,  профілактики правопорушень.
Протягом 2017, 2018 років
ЗДВР, педагог- організатор, класні керівники (1-11 кл.)
11.
Організовувати проведення інформаційно-просвітницьких, урочистих, пізнавально-виховних, спортивно-масових заходів патріотичного спрямування з урахуванням таких нових форм роботи як:
інтегровані уроки, уроки-презентації, інформаційні години,
вогники пам’яті, зустрічі двох поколінь,
флеш-моби, історичні реконструкції,
брифінги, дискусії, прес-шоу,
етичні тренінги,
сторітелінг (передача інформації через розповідь історій);
комільфо-вечори (вечори гарних манер), формула успіху, престиж-зустріч, імідж-коктейль (зустрічі з успішними, видатними особистостями);
ігри-квест, -експрес, фут-квести, робінзонади, слайд-мандрівка, геокешинг (подорож, знаходження місця розташування заданих об'єктів, пошук інформації про об'єкти та відповідей на запитання);
колажі, шкільне телебачення, скрінкаст (запис дій на екрані комп’ютера разом із аудіо-коментарями), кліп-огляди;
виставки-інсталяції, інтерактивні виставки, флешбук (презентація або знайомство з цікавими книгами за допомогою цитат, ілюстрацій, особистих переживань та іншої інформації про книгу), літературні віражі;
благодійні ярмарки, доброчинні справи під гаслом „Добре діло”, волонтерський рух.

(відповідно до календаря пам’ятних дат)

ЗДВР, педагог- організатор, класні керівники (1-11 кл.)
12.
Проводити науково-дослідницькі та освітньо-просвітницькі  заходи, які передбачають висвітлення фактів і подій, що свідчать про колективну й індивідуальну боротьбу за незалежність України у ХХ столітті, відновленню історичної пам’яті про тривалі державницькі традиції України (Київська Русь, Велике князівство Литовське, Військо Запорізьке, Гетьманщина, діяльність Українських урядів 1917 – 1921 років, інші визвольні проекти), включно з проведенням фотовиставок, організацією музейних експозицій, проведенням дискусій, круглих столів із застосуванням регіональних традицій, свідчень усної історії національно-визвольної боротьби українського народу.

Протягом 2017, 2018 років 
ЗДВР, педагог- організатор, вчитель історії, класні керівники (1-11 кл.)
13.
Залучати учнів до участі в акціях:
„Ми з вами, патріоти України”, „Допоможи пораненим”,
„Лист  воїну”, „Малюнок   для солдата” (беруть участь учні початкових класів );
„Милосердя”,  „Хвиля доброти”,  „Ветеранське подвір’я”, „Доброго ранку, ветеране!”;
„Діти за мир, за єдину Україну”,    „Молодь Дніпропетровщини за мир!”, „Голуб миру”;
„Перемога, Свята Перемога!”, „Шляхами подвигу і слави наших прадідів та батьків”;
„Ті, хто боролися за Свободу”, „А ми тую славу збережемо”, „Хвилина пам’яті”;
„Ми разом” (допомога пораненим військовим);
„З вірою в серці”, „Спільними зусиллями” (підтримка захисників нашої країни, їхніх дітей та родин, медичних працівників і волонтерів, які працюють в зоні АТО);
„Обеліск”.
Відповідно до річних планів роботи
ЗДВР, педагог- організатор, вчитель історії, класні керівники (1-11 кл.)
14.
Налагодити системну екскурсійну діяльність (очно/заочно) дітей, поїздки-обміни учнівських  груп,  відвідування визначних  історичних  місць  та ознайомлення  з  пам’ятками  української  історії та культури.
Організувати екскурсії до музеїв військових частин.

Відповідно до річних планів роботи
ЗДВР, педагог- організатор, вчитель історії, класні керівники (1-11 кл.)


Напрямками роботи Вишівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з національно-патріотичного виховання є:
− формування патріотизму, відповідальності за долю нації, держави;
− виховання розуміння високої цінності українського громадянства, внутрішньої потреби бути громадянином України;
− формування поваги до Конституції України, державної символіки: Герба, прапора, Гімну України;
− збереження і продовження українських культурно - історичних традицій;
− виховання шанобливого ставлення до рідних святинь, української мови, історії;
− формування національної свідомості, людської гідності, любові до рідної землі, родини, народу;
− формування соціальної активності;
− виховання правової культури особистості;
− формування й розвиток духовно-моральних і загальнолюдських цінностей;
− формування в учнів потреби до праці як першої життєвої необхідності, високої цінності й головного способу досягнення життєвого успіху;
− сприяння розвитку фізичного, психічного та духовного здоров’я, задоволення естетичних та культурних потреб особистості;
− виховання здатності протидіяти проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, антигромадській діяльності.






































Немає коментарів:

Дописати коментар