Шукати в цьому блозі

16.08.18

Звіт по проекту "Я маю право!"


Звіт по проекту "Я маю право!"

У  2018 році Року реалізації правопросвітницького проекту «Я маю право» було підготовлено план заходів.
Головними пріоритетними тенденціями роботи нашої школи з питання правового виховання і навчання на сучасному етапі є:
  • вдосконалення правоосвітньої роботи школи;
  • формування національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу;
  • доступність для кожного учня всіх форм і типів освітніх послуг;
  • рівність умов для повної реалізації здібностей, таланту учня;
  • організація правоосвітньої роботи з батьками та учнями;
  • підпорядкування змісту навчання й виховання всебічному розвитку особистості школяра.
Школа бачить своєю головною метою забезпечення умов для навчання і виховання патріоту України, громадянина правової демократичної держави, який поважає її закони; формування навичок самоосвіти й самореалізації; розвитку сучасного і цілісного наукового світогляду.
Головні завдання школи:
  • виховання школяра як громадянина України, національно свідомої, вільної, демократичної, життєво і соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати самостійні рішення у різноманітних життєвих ситуаціях, підготовленої до професійного самовизначення;
  • виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов`язків людини і громадянина;
  • різнобічний розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, формування ціннісних орієнтацій, наукового світогляду;
  • збереження і зміцнення морального, фізичного і психічного здоров`я учнів.
В нашій школі завдання правової освіти і виховання реалізуються наступним шляхом :
  • правоосвітня робота з учнями;
  • правоосвітня робота з батьками;
  • профілактика шкідливих звичок;
  • попередження негативних проявів поведінки;
  • співпраця з правоохоронними органами, місцевою владою;
  • превентивне виховання;
  • вивчення Конституції України;
  • робота шкільного органу самоврядування.
У січні відбулося засідання шкільних методичних об’єднань вчителів-предметників та класних керівників «Проведення у  2018 році Року реалізації правопросвітницького проекту «Я маю право».
У лютому було проведено  місячник правового виховання «Правила і закони в твоєму житті».
Учні з темами правовиховної роботи знайомляться на уроках правознавства. Щорічно учні нашої школи беруть участь у районній олімпіаді з правознавства.
Виховні та тематичні заходи
Клас
Захід
Назва
Дата
Відповідальні
1
2
3
4
5
5
Інтерактивні вправи
«Які я маю права»
Січень
Северин Л.А.
2
Правова година
«Дитина має право»
Січень
Мокієнко В.О.
9
Правовий турнір
«Конвенція ООН про правам людини»
Січень – лютий
Голенко Т.Г.
8
Усний журнал
«Свої права ти добре знай»
Лютий
Давиденко О.В.
1
Круглий стіл
«Право дитини – щасливе дитинство»
Лютий
Сидоренко А.П.
6
Правова година
«Закон і ми»
Лютий
Тараненко С.В
5, 6
Інтерактивне спілкування
«Ти маєш право, але ти маєш і обов’язки»
Лютий - березень
Северин Л.А.
Тараненко С.В
3
Усний журнал
«Я – дитина! Я теж маю право»
Березень
Налапко Т.М.
7
Морально-правова експрес-гра
«Подорож країнами закону, права і моралі»
Березень
Шульга А.В.
3
Усний журнал
«Школа прав дитини»
Березень
Налапко Т.М.
1
Урок-подорож
«В країну Права»
Квітень
Клочинська В.В.
4
Інтерактивне спілкування
«Великі право маленької дитини»
Квітень
Вітько В.І.
8
Усний журнал
«Права і свободи. Історія та сучасність»
Квітень
Давиденко О.В.
7
Правова година
«Громадянин правової Країни»
Квітень
Шульга А.В.
11
Круглий стіл
«Правова відповідальність підлітків»
Квітень – травень
Просандєєва О.С.
10
Усний журнал
«30 заповідей Загальної декларації прав людини»
Травень
Безрідній Г.О.
4
Інтерактивна гра
«Правова Відгадайка»
Травень
Вітько В.І.
9
Диспут
«Я маю право…»
Травень
Голенко Т.Г.

З метою активізації превентивної роботи спрямованої на збереження і розвиток умов, що сприяють здоров’ю, збереженню життя учнів і на попередження несприятливого впливу на них факторів соціального середовища діє створена Рада профілактики правопорушень, серед підлітків школи.
Суттєве місце у системі правоосвітньої роботи з дітьми посідає робота з батьками. Вона спрямована на забезпечення її правовими та педагогічними знаннями.
У школі діє лекторій для батьків, діти яких потребують особливої уваги педагогів і батьків.
Батьківські збори у навчальному закладі проводяться 4 рази на рік. Загальношкільні – 2 рази на рік. На загальношкільні батьківські збори запрошуються фахівці. Тематика зборів стосується різноманітних питань: «Сім’я та школа – могутні чинники виховання дитини», «Шкідливі звички та їх попередження», «Профілактика правопорушень серед неповнолітніх», «Профілактика агресивності та жорстокості» та ін..
Адміністрація школи тримає під постійним контролем відвідування учнями школи та успішність неповнолітніх. До відома батьків доводиться ця інформація, даються рекомендації, надається педагогічна та психологічна допомога. В цьому значну роль відіграє психологічна служба школи. Психолог індивідуально працює із дітьми та здійснює корекцію відхилень у їх поведінці. Завдяки тестуванню, співбесідам психолог школи вивчає особистість дитини, мікроклімат її сім`ї, адаптування її в середовищі. Потім на основі досліджень дає рекомендації як учням, так і батькам та педагогам щодо попередження правопорушень.
В школі щорічно проходить  Всеукраїнський тиждень права , під час якого класними керівниками, педагогом – організатором, психологом, вчителем правознавства, бібліотекарем, вчителями малювання проводилися з дітьми КТС(колективні творчі справи), лекції, тренінги, бесіди, години спілкування на такі теми:
«Молодь та протиправна поведінка»;
«Учнівська молодь:цінності та пріоритети»;
«Як я знаю свої права» та «Права людини»;
«Чи добрі ви?»; «Який я у спілкуванні»;
«Права дитини – права людини» ;
«Скарбниця правознавця» – бібліотечна виставка правової літератури;
«Мої права та мої обов`язки» ;
«Правознавство в малюнках» ;
«Історія України – історія правових відносин»;
«Клуб знавців права».
Психологом школи було проведено ряд тренінгів та годин спілкування, а також індивідуальні бесіди з дітьми , схильними до правопорушень про відповідальність, про права кожної дитини та обов’язки учня.
“Знання прав не звільняє від обов’язків”;
“Підлітки повинні знати свої права”;
“День правових знань”;
“Мої права”;
Гра “Один за всіх і всі за одного” ;
Заняття “Поговоримо ще раз про ввічливість”;
“Закон і підліток”;
“Мова-дзеркало душі”;
“Правова відповідальність за скоєні злочини”;
“Ризикована поведінка” та інші заняття на орієнтування здорового способу життя;
“Проблема насильства в сім’ї та жорстокості неповнолітніх”,
виховні години та години спілкування “Правила поведінки школярів”, “Правова свідомість”,
урок “Права дитини”,  виховні години щодо профілактики ВІЛ-СНІДу,
дні інформування про чинне законодавство, диктанти, конкурси творів, рефератів, малюнків на правову тематику,
вікторини “У світі юридичних професій”, анкетування рівня правової свідомості школярів.
Постійно функціонує тематична виставка правової літератури в шкільній бібліотеці.
Класними керівниками та адміністрацією школи проводилася постійна індивідуальна робота з учнями. Постійно використовується наглядна агітація з правової пропаганди.
У школі є тематичні стенди:
«Державна символіка України»,
«Загальні правила поведінки учнів у школі»;
«Правознавець»;
«Мої права та обов’язки »
діє виставка: «Права, які необхідно знати кожному ».
Проводиться планомірна робота з батьками. На батьківських зборах класні керівники розглядають питання про “Відповідальність батьків за виховання дітей”, “Шляхи попередження дитячої агресії” та інші.
Одним із важливих питань правового виховання є робота по попередженню правопорушень. Вона здійснюється через роботу батьківських комітетів та класних керівників. Шкільний психолог здійснює діагностику учнів школи.
У школі ведеться «Журнал обліку пропусків занять учнями школи», записи до якого вносять вчителі після 1 уроку; класні керівник до кінця робочого дня вносить дані до класного журналу на сторінку «Облік відвідування (пропусків занять)» та аналізує пропуски занять учнями .
ЗДВР              Н.М.Ткаченко
















Немає коментарів:

Дописати коментар