Шукати в цьому блозі

15.11.17

План заходів щодо реалізації національно-патріотичного виховання учнів школи

План заходів
щодо реалізації національно-патріотичного виховання учнів школи
 протягом 2017 – 2018 н.р.
№ з/п
Зміст заходу
Термін
виконання
Виконавець
1.     
Забезпечити розгляд на колегіях, нарадах, педагогічних радах, семінарах, засіданнях методичних рад та об’єднань питання щодо національно-патріотичного виховання учнівської молоді із визначенням шляхів для подальшого удосконалення системи роботи з означеного питання.
Відповідно до річних планів роботи
Адміністрація школи
2.     
Долучати до організації національно-патріотичного виховання дітей та молоді представників органів військового управління, місцевих осередків Товариства сприяння обороні України, рад ветеранів, учасників бойових дій, Революції Гідності, волонтерів, громадські організації, батьківську громадськість.
Протягом
2017-2018 р.
   Адміністрація школи, класні керівники
3.     
Проводити системну роботу з підготовки педагогічних кадрів до патріотичного виховання дітей та молоді шляхом організації тематичних семінарів, тренінгів, нарад тощо.
Відповідно до річних планів роботи
Адміністрація школи
4.     
Використовувати проектну діяльність, музейні форми роботи, інформаційні ресурси бібліотеки, кімнати історичної пам’яті школи для здійснення систематичного національно-патріотичного виховання.
Відповідно до річних планів роботи
   ЗДВР, педагог-організатор, класні керівники, бібліотекар.
5.     
Продовжити впровадження військово-патріотичної виховної системи Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри „Сокіл” („Джура”)” із урахуванням:
вікових категорій („Котигорошко” молодшої вікової групи, „Джура” середньої вікової групи, „Сокіл” для старшої вікової групи);
фізкультурно-патріотичного фестивалю школярів „Козацький гарт”.
Заходи в рамках гри „Джура” проводити протягом року відповідно до річного плану роботи навчального закладу.
Протягом
2017-2018 р
 ЗДВР, педагог-організатор, класні керівники, вчителі: історії, фізичної культури, захисту Вітчизни, музики.
6.     
Розпочинати навчальний рік у школі Уроком мужності і милосердя, залучивши до його проведення учасників бойових дій, ветеранів, представників волонтерських організацій тощо.
Проводити лекції, бесіди, виховні заходи з метою утвердження у свідомості молоді переконань про єдність і соборність України (Сходу і Заходу).
Протягом
2017-2018 р
 ЗДВР, педагог-організатор, класні керівники.

7.     
Провести у рамках Всеукраїнського тижня права:
Всеукраїнський урок „Права людини”;
конкурс учнівських проектів „Ми діти твої, Україно!” . Позаурочні заходи з просвітницької та правовиховної роботи „Я і моє право”, „Самі будуємо своє життя у рідній країні”, спрямовані на розвиток у дітей та молоді почуття власної гідності, усвідомлення своїх прав і місця у суспільстві, можливості реалізації своїх прав у поєднанні з виконанням обов’язків із застосуванням рекомендацій Українського інституту національної пам’яті.
Відповідно до річних планів
ЗДВР, педагог-організатор, вчителі історії
8.     
Сприяти проведенню національно-патріотичних заходів органами учнівського самоврядування.
Протягом
2017-2018 р
  Педагог-організатор, учнівський актив школи.
9.            
Проводити освітньо-просвітницькі заходи з питань формування здорового способу життя, профілактики правопорушень.
Протягом
2017-2018 р
 ЗДВР, педагог-організатор,  класні керівники.
10.            
Організовувати проведення інформаційно-просвітницьких, урочистих, пізнавально-виховних, спортивно-масових заходів патріотичного спрямування з урахуванням таких нових форм роботи як:
інтегровані уроки, уроки-презентації, інформаційні години,
вогники пам’яті, зустрічі двох поколінь,
флеш-моби, історичні реконструкції,
брифінги, дискусії, прес-шоу,
етичні тренінги,
сторітелінг (передача інформації через розповідь історій);
комільфо-вечори (вечори гарних манер), формула успіху, престиж-зустріч, імідж-коктейль (зустрічі з успішними, видатними особистостями);
ігри-квест, -експрес, фут-квести, робінзонади, слайд-мандрівка, геокешинг (подорож, знаходження місця розташування заданих об'єктів, пошук інформації про об'єкти та відповідей на запитання);
колажі, шкільне телебачення, скрінкаст (запис дій на екрані комп’ютера разом із аудіо-коментарями), кліп-огляди;
виставки-інсталяції, інтерактивні виставки, флешбук(презентація або знайомство з цікавими книгами за допомогою цитат, ілюстрацій, особистих переживань та іншої інформації про книгу), літературні віражі;
благодійні ярмарки, доброчинні справи під гаслом „Добре діло”, волонтерський рух.
 Протягом
2017-2018 р (відповідно до календаря пам’ятних дат)




ЗДВР, педагог-організатор,  класні керівники, вчителі-предметники.
11.            
Проводити науково-дослідницькі та освітньо-просвітницькі заходи, які передбачають висвітлення фактів і подій, що свідчать про колективну й індивідуальну боротьбу за незалежність України у ХХ столітті, відновленню історичної пам’яті про тривалі державницькі традиції України (Київська Русь, Велике князівство Литовське, Військо Запорізьке, Гетьманщина, діяльність Українських урядів 1917 – 1921 років, інші визвольні проекти), включно з проведенням фотовиставок, організацією музейних експозицій, проведенням дискусій, круглих столів із застосуванням регіональних традицій, свідчень усної історії національно-визвольної боротьби українського народу.
Протягом
2017-2018 р 
 Вчителі-предметники
12.            
Проводити шкільні організаційно-масові заходи патріотичного спрямування:
„Ну-мо, хлопці”; „Ну-мо, дівчата”;
«Козацькі розваги»,
„Козацькому роду нема переводу”.
Щорічно
Жовтень, грудень, березень, травень.
ЗДВР, педагог-організатор,  класні керівники, вчителі-предметники.
13.            
Залучати учнів до участі в акціях:
„Ми з вами, патріоти України”, „Допоможи пораненим”,
„Лист воїну”, „Малюнок для солдата” (беруть участь учні початкових класів );
„Милосердя”, „Хвиля доброти”, „Ветеранське подвір’я”, „Доброго ранку, ветеране!”;
„Діти за мир, за єдину Україну”, „Молодь Дніпропетровщини за мир!”, „Голуб миру”;
„Перемога, Свята Перемога!”, „Шляхами подвигу і слави наших прадідів та батьків”;
„Ті, хто боролися за Свободу”, „А ми тую славу збережемо”, „Хвилина пам’яті”;
„Ми разом” (допомога пораненим військовим);
„З вірою в серці”, „Спільними зусиллями” (підтримка захисників нашої країни, їхніх дітей та родин, медичних працівників і волонтерів, які працюють в зоні АТО);
„Обеліск”.

Відповідно до річних планів роботи
 ЗДВР, педагог-організатор,  класні керівники, вчителі-предметники.


14.            
Налагодити системну екскурсійну діяльність (очно/заочно) дітей, поїздки-обміни учнівських груп, відвідування визначних історичних місць та ознайомлення з пам’ятками  української історії та культури.
Організувати екскурсії до музеїв військових частин.
Відповідно до річних планів роботи
ЗДВР, педагог-організатор,  класні керівники, вчителі-предметники..



Немає коментарів:

Дописати коментар