Шукати в цьому блозі

15.11.17

План заходів щодо захисту дітей від усіх форм насильства, образ, недбалого й жорстокого поводження та підтримки дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах

План   заходів
щодо  захисту дітей  від усіх форм
насильства, образ, недбалого й
жорстокого поводження та підтримки
дітей, які опинилися в складних
життєвих обставинах
№ з/п
Назва заходу
Термін виконання
Відповідальні
1.
Посилити контроль за дотриманням вимог чинного законодавства України щодо захисту прав та інтересів дітей соціально-незахищених категорій
постійно
ЗДВР
Ткаченко Н.М.
2.
Проводити роботу щодо виявлення сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах
постійно
ЗДВР
Ткаченко Н.М.
Класні керівники (1-11 класів)
Пр. психолог Северин Л.А.
3.
Активізувати   інформаційно  – просвітницьку,  пропагандистську  роботу, у тому числі з батьківською  громадськістю , серед дітей та учнівської молоді, спрямовану на формування   стандартів  позитивної   поведінки, здорового   способу  життя
постійно
ЗДВР
Ткаченко Н.М.
Класні керівники (1-11 класів)
Пр. психолог Северин Л.А.
4.
У разі виявлення будь-яких фактів, що містять інформацію про загрозу життю і здоров’ю дитини, вчинення насильства або його реальної загрози, нехтування першочерговими потребами дитини, залишення її без батьківського піклування, з питань виявлення фактів порушення особистих, майнових, житлових прав та інтересів неповнолітніх, по фактах бродяжництва, жебракування, про відсутність у навчальному закладі без поважних причин неповнолітніх, схильних до правопорушень, терміново інформувати про виявлення об’єкту відділ освіти, ЦСССДМ,службу у справах дітей,уповноважені підрозділи органів Національної поліції
постійно

ЗДВР
Ткаченко Н.М.
Класні керівники (1-11 класів)
Пр. психолог Северин Л.А.
5.
Розробляти індивідуальні плани психолого-педагогічного супроводу кожної дитини, яка виховується у сімї, що опинилася у складних життєвих обставинах
З моменту
виявлення
ЗДВР
Ткаченко Н.М.
Класні керівники (1-11 класів)
Пр. психолог Северин Л.А.
6.
Вжити невідкладних заходів щодо активного залучення до роботи в гуртках та секціях дітей з сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах
З моменту
виявлення
ЗДВР
Ткаченко Н.М.
Класні керівники (1-11 класів)
Пр. психолог Северин Л.А.
7.
Вести внутрішній облік дітей, які потребують посиленої уваги з боку педагогічних працівників та практичного психолога
постійно
ЗДВР
Ткаченко Н.М.
Класні керівники (1-11 класів)
Пр. психолог Северин Л.А.





Немає коментарів:

Дописати коментар